środa, 19 grudnia 2012

Przekazanie BŚP

Moi drodzy :)
Spotykamy się jutro o godzinie 17.45 pod kościołem p.w. św. Barbary(pod krzyżem, koło biblioteki). Podczas rorat odbędzie się przekazanie Betlejemskiego Światełka Pokoju. Oczywiście obowiązuje Was pełne umundurowanie, odpowiednie buty oraz kurtki.
Asia - czytasz na roratach. Proszę nie zapomnij lampionu na roraty:)

PS1  Dziękuję wszystkim, którzy uczestniczyli w weekendzie z BŚP. Z tego co słyszałam, to całkiem dobrze się bawiliście:) Zamierzacie jechać w przyszłym roku? :)
PS2 Dziękuję Kacprowi S., Adamaowi, Filipowi, Karolinie, Zuzie, Kamili, Weronice i Krystianowi za uczestnictwo w przekazaniu BŚP podczas wtorkowej sesji Rady Miasta. Dla niewtajemniczonych udało się nam również przekazac już Światełko do zaprzyjaźnionego biura rachunkowego w Czechowicach:)
PS3 Dziękuję wszystkim uczestnikom wigilii 14 DH. Mam nadzieję, że naramienniki się Wam podobają i doceniacie fakt, że musiałam je dla Was zszywać:) Ocenzuruję zdjęcia i być może je dodam:P
PS4 Wiecie o tym, że znów świat usłyszał o 14 DH "Matnia"? Harcerki, Weronika oraz Asia, w listopadowym wydaniu Biuletynu Samorządowego były na samej okładce! Ponadto można nas znaleźć na portalu czecho.pl - na zdjęciu głownym z przekazania BŚP w Częstochowie znajduje się Gaba, Karolina oraz Kuba. Następnym razem bierzemy się za telewizję ? :D
P5 Powiem Wam coś w tajemnicy, ale obiecujcie, że nie powiecie tego nikomu. Obiecujecie? Jesteście meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega wielcy i super wyglądacie w naramiennikach! I ogółem jestem z Was baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dumna! :):)