wtorek, 14 maja 2013

Drogie Potworki !

Tak, wiem. Powtarzam się, ale najwyraźniej mam ku temu powody. Przeczytajcie do końca. Coś z poniższych informacji na pewno Was dotyczy:)
Kilka ważnych terminów:
Jutro, 15 maja, o godzinie 16.00 w harcówce pod SP2 spotyka się zastęp "Szybcy i Wściekli"
w czwartek o 16.42 swoją zbiórkę ma zastęp "Insidia"
Druhenki z zastępu "Różowe Pantery" mają swoją zbiórkę dopiero 23 maja.
17-18 maja - "Noc filmów i integracji" - ja wiem, że Was bardziej integrować nie trzeba...:) Spotykamy się o godzinie 19.45 w Domu Harcerza. Zabieracie śpiworki, poduszki, przytulanki do spania, kilogram uśmiechu, pięć wiaderek odpowiedzialności oraz tuzin rozumu w głowie.

18 maja odbywa się akcja Rekord. Zapisane osoby to:
Gaba S.
Klaudia Z.
Kamila M.
Zuza K.
Weronika M.
Agnieszka Sch.
Anna P.
Paulina P.
Gaba L.
Oliwia C.
Karolina Sz.
Spotykamy się o godzinie 9.00 na dworcu autobusowym. Proszę, aby każda z Was posiadała jeden bilet godzinny ulgowy(za 2 zł) na MZK, czyli na autobus numer 50 oraz zgody rodziców. Bilet powrotny macie zapewniony. Powrót około 17-18.Zabieramy ze sobą: koszulki drużyny, wygodne buty, picie, jedzonko, chustkę na głowę, drobniaki na własne wydatki oraz dobry humor:) Jeśli macie jakieś pytania co do tego wyjazdu, to proszę kontaktować się bezpośrednio ze mną.

18 maja odbywają się zawody pływackie. Osoby wydelegowane przez druha Staszka, czyli Wiktoria, Filip, Krystian, Piotrek kontaktują się tylko i wyłącznie z nim. 

24 maja odbędzie się II Gala "I nie ma równych". Kadrze drużyny zależy, aby Matnia godnie zaprezentowała się podczas Gali. Spotykamy się o godzinie 17.00 w Domu Harcerza w pełnym umundurowaniu. Musimy jeszcze przećwiczyć piosenki, które będziemy śpiewać na scenie:)

29-31 maja odbędą się warsztaty kwatermistrzowskie. Są to warsztaty wyjazdowe i przeprowadzone zostaną w Podlesiach. Zgłoszenia do 19 maja do druhny drużynowej. Koszt: 0zł. Wyżywienie we własnym zakresie. Warsztaty zaadresowane są głownie do funkcyjnych.
Na chwilę obecną zgłosiła się Werka. Ktoś jeszcze chętny?:)

8 czerwca odbędzie się festyn z okazji dnia dziecka. Jesteśmy jego współorganizatorami i zobowiązaliśmy się przeprowadzić zajęcia. Poniżej zamieszczam rozpiskę kto jest za co odpowiedzialny:
Kawiarenka Harcerska - zastęp "Insidia" - ciasta, babeczki (tęczowe!:) itp itd.
Postaci harcerza i harcerki namalowane na dużych arkuszach - zastęp "Insidia"
Zaharcerz się - malowanie kredą po asfalcie. Druhna Klaudia N.
Pląsowisko - zastęp "Różowe Pantery" + dh.Dawid D.
Zajęcia manualne - tworzenie z masy solnej - zastęp "Szybcy i Wścieli" - odp. druh Filip.
"Po tropach do celu" - zajęcia z kartografii oraz terenoznawstwa - druh Kuba K.+ zastęp "Bad Boys"
Tablice informacyjne - zastęp "Bad Boys"  oraz zastęp "Szybcy i Wściekli"

Zastępowi zostaną poinformowani o działaniach związanych z Festynem.

22 czerwca w Chorzowie odbędzie się Harcerska Impreza Plenerowa. Koszt imprezy to 5zł. Jeżeli zbierzemy grupę 20 osób, to istnieje duża możliwość, że na nią pojedziemy. W programie przewidziane są bardzo ciekawe zajęcia. Chciałabym, abyśmy pojechali na tą imprezę;). Zgłoszenia do 25 maja do druhny drużynowej. 

Do końca maja czekam na wypełnione karty kwalifikacyjne na obóz. Jednocześnie informuję, iż nie ma już wolnych miejsc na obóz. 1 czerwca pojawi się informacja, czy jakieś miejsca się zwolniły. 

Spotkanie organizacyjne dla rodziców odbędzie się 8 czerwca o godzinie 9:00 w Domu Harcerza.

Proszę o wypełnienie poniższej zgody następujące osoby:
zastęp "Różowe Pantery"
dh. Gabriela L.
dh. Wiktoria S.
dh. Paulina P.
dh. Paulina M.
dh. Paulina K.
dh. Dominika D.
dh. Julia L.
dh. Kamila K.
zastęp "Szybcy i Wściekli"
dh. Krzysztof
dh. Bartek
dh. Jeremiasz
dh. Kacper M.
dh. Mateusz
dh. Kuba
zastęp "Insidia"
dh. Karolina W.
dh. Klaudia Z.
Zapraszam Was na podstronę IoI - wytłumaczenie skrótu znajdziecie właśnie tam:)
Owocnej pracy!:)